مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-11اقتصادي

محاسبه بلیت قطارشهری مشهد براساس مسافت چگونه خواهد بود؟


مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت:در طرح محاسبه بلیت قطارشهری بر حسب مسافت حداقل کرایه بدون تخفیف برای دو ایستگاه 750 و حداکثر کرایه 1300 تومان برای 23 تا 25 ایستگاه است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت:در طرح محاسبه بلیت قطارشهری بر حسب مسافت حداقل کرایه بدون تخفیف برای دو ایستگاه 750 و حداکثر کرایه 1300 تومان برای 23 تا 25 ایستگاه است.

وحید مبین مقدم در گفت وگو با ایسنا درمورد طرح محاسبه بلیت قطارشهری مشهد براساس مسافت که قرار است از حدود یک ماه دیگر اجرایی شود، بیان کرد: قاعدتا در همه جهان، زمانی که خطوط مترو گسترش پیدا می کند و به صورت شبکه درمی آید، طرح پرداخت ها از کرایه ثابت خارج شده و بر اساس مسافت محاسبه می شود.

هدف از طرح جدید این است که هم پرداخت ها عادلانه تر صورت بگیرد، هم بحث مدیریت مسافران و سیر و حرکت بهتر انجام شود.

باتوجه به گسترش خطوط مترو و وجود خط یک و دو در شهر مشهد که شروع یک شبکه حمل ونقل ریلی است، ما به سمت اجرایی کردن این طرح رفته ایم.

وی ضمن اشاره به این که در این طرح پرداخت عادلانه کرایه در نظر گرفته شده است، توضیح داد: یکی از پارامترهایی که در نحوه محاسبه این پرداخت ها دخیل است، تعداد ایستگاه های پیموده شده توسط مسافر است؛ به این معنا که مسافری که تعداد ایستگاه کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبه بلیت قطارشهری مشهد براساس مسافت چگونه خواهد بود؟

محاسبه بلیت قطارشهری مشهد براساس مسافت چگونه خواهد بود؟