مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:112021-04-11دانش

تمام خدمات دانشگاه پیام نور در شهرهای قرمز الکترونیکی شد


تمام مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در شهرهای قرمز در قالب دورکاری و به صورت کاملاً الکترونیکی خدمات آموزشی و اداری لازم را ارائه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در تمامی مراکز استان ها و لزوم حفظ سلامت دانشجویان و همکاران دانشگاه پیام نور در سراسر کشور، کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در شهرهای قرمز در قالب دورکاری و به صورت کاملاً الکترونیکی خدمات آموزشی و اداری لازم را ارائه می کنند.

کلیه همکاران و دانشجویان در نظر داشته باشند که برای دریافت خدمات نیازی به مراجعه حضوری به سازمان مرکزی و ستادهای استانی نیست.

تمامی اطلاعیه های آموزش مجازی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور همراه با ویدئوکست های آموزشی (راهنمای استفاده از خدمات تصویری) در سامانه lmsmap.

pnu.

ac.

ir دانشگاه بارگذاری شده است.

25 نوع خدمات مجازی مختلف در این سامانه برای استفاده دانشجویان ارائه شده و دانشجویان با ورود به این بخش از سامانه می توانند بدون هرگونه مراجعه حضوری، تمام فعالیت ها و اطلاعات مورد نیاز خود را اعم از؛ برنامه ها و کلاس های آموزش مجازی، دسترسی به منابع درسی و کتابخانه ای، اپلیکیشن پیام من و …به تفکیک و وضوح کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام خدمات دانشگاه پیام نور در شهرهای قرمز الکترونیکی شد

تمام خدمات دانشگاه پیام نور در شهرهای قرمز الکترونیکی شد