مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:062021-04-11ورزشي

راه اندازی هتل کرونایی ها، طرح جدید ژاپنی ها برای المپیک


کمیته برگزاری بازی های المپیک برای ورزشکارانی که تست کرونای آنها مثبت خواهد شد، هتلی را در نظر گرفته تا 10 روز قرنطینه شوند.

- کمیته برگزاری بازی های المپیک برای ورزشکارانی که تست کرونای آنها مثبت خواهد شد، هتلی را در نظر گرفته تا 10 روز قرنطینه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از Kyodo news، کمیته برگزاری بازی های المپیک در نظر دارد طرحی را برای ورزشکاران و کارکنان المپیک که تست کرونای آنها مثبت می شود، اجرا کند.

بر این اساس، کمیته برگزاری بازی ها هتلی را در چند کیلومتری دهکده ورزشکاران در نظر می گیرد که این هتل بیش از 300 اتاق دارد.

ورزشکاران و کارکنان المپیک که تست کرونای آنها مثبت شده و نیاز به بستری شدن در بیمارستان نداشته باشند، در این هتل به مدت 10 روز قرنطینه می شوند و خدمات درمانی دریافت می کنند.

همچنین 30 وسیله نقلیه نیز برای انتقال بیماران به هتل در نظر گرفته خواهد شد.

با توجه به اینکه در بازی های المپیک از ملیت های مختلف شرکت می کنند، قرار است در این هتل خدمات چند زبانه و غذای حلال ارائه شود.

طبق اعلام قبلی کمیته برگزاری بازی ها، ورزشکاران هر چهار روز باید تست کرونا بدهند و آنها باید فقط در مکان های مجاز و تعیین شده تردد کنند و همچنین حق استفاده از وسایل نقلیه عمومی را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی هتل کرونایی ها، طرح جدید ژاپنی ها برای المپیک

راه اندازی هتل کرونایی ها، طرح جدید ژاپنی ها برای المپیک