مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 04:572021-04-11پزشكي

ثبت 380 مبتلای جدید و سه جان باخته دیگر در استان سمنان


سخنگو و جانشین رییس ستاد استانی مقابله با کروناویروس استان سمنان از افزایش مبتلایان قطعی این استان به 29 هزار و 664 نفر خبر داد.

- ایسنا/سمنان سخنگو و جانشین رییس ستاد استانی مقابله با کروناویروس استان سمنان از افزایش مبتلایان قطعی این استان به 29 هزار و 664 نفر خبر داد.

حبیب الله خجسته پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین آمار اعلامی روزانه کرونا در این استان اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته متاسفانه 380 مبتلای جدید و سه جان باخته در مناطق تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود گزارش شده است.

وی با اشاره به روند رو به رشد مبتلایان جدید در این استان خاطرنشان کرد: تنها طی 24 ساعت گذشته 380 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه های استان شناسایی شده و این در حالی است که شمار مبتلایان جدید در یک روز قبل از آن 355 بیمار بوده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از مرگ سه بیمار کرونایی دیگر طی شبانه روز گذشته خبر داد و تصریح کرد: با مرگ این سه بیمار متاسفانه شمار قربانیان کرونا در استان به 955 فوتی رسید.

خجسته پور با تجلیل از خدمات مدافعان سلامت از آمادگی مراکز بیمارستانی استان برای پذیرش مبتلایان جدید خبر داد و گفت: هیچ گونه مشکلی برای پذیرش مبتلایان در استان وجود ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 380 مبتلای جدید و سه جان باخته دیگر در استان سمنان

ثبت 380 مبتلای جدید و سه جان باخته دیگر در استان سمنان