مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 12:102021-04-10دانش

برنامه جامع توسعه علم و فناوری و نوآوری تدوین می شود


رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم از تدوین برنامه جامع توسعه علم و فناوری شامل آموزش عالی پژوهش و فناوری و توسعه و نوآوری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم در نشست مجازی رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، قائم مقام و معاونان این وزارت و حضور مجازی رؤسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز علمی و با محوریت بررسی وضعیت آموزش عالی کشور در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد، غلامعلی منتظر، درباره نحوه ارزیابی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی اظهار داشت: مرکز نظارت تا پیش از این بیشترین وزن فعالیتش را روی ارزیابی آموزش قرار داده بود، از نیمه سال گذشته وزن کار را بر روی ارزیابی پژوهش و فناوری قرار داد.

وی ادامه داد: در سال 1400 ورود جامع تر به ارزیابی دانشگاه ها از ابعاد مختلف خواهیم داشت.

رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم همچنین درباره برنامه هفتم توسعه کشور گفت: مقرر شده که برنامه جامع توسعه علم و فناوری شامل آموزش عالی پژوهش و فناوری و توسعه و نوآوری توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تدوین شود.

وی ادامه داد: در همین راستا نامه ای را برای دانشگاه های معین استان ها ارسال کردیم تا برآیند نظر دانشگاه ها را برای تدوین احکام علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جامع توسعه علم و فناوری و نوآوری تدوین می شود

برنامه جامع توسعه علم و فناوری و نوآوری تدوین می شود