مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-10ورزشي

مزار سیروس گل باران شد


در بیست و سومین سالگرد درگذشت اسطوره فوتبال ملوان و کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان مزار وی و فرزندش با حضور دوستداران و خانواده اش در انزلی گل باران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز به مناسبت سالروز درگذشت پا به عرصه هستی نهاد، سیروس از همان ابتدای کودکی به فوتبال در زمین های خاکی کلویر روی آورد و بااستعداد درخشانش به عضویت تیم فوتبال منتخب آموزشگاه ها درآمد.

وی در سن 16 سالگی در سال 1356 موفق شد به عنوان یکی از مهره های اصلی در تیم های نوجوانان و جوانان ملوان استعدادهای خود را به نمایش بگذارد و با مهارت های منحصربه فردش ملوان را به رتبه قهرمانی باشگاه های گیلان رساند.

وی در سال های 57 تا 63 افتخارات زیادی را برای ملوان و گیلان به ارمغان آورد مانند دوگلی که وارد دروازه پرسپولیس کرد و یا گل زیبایی که وارد دروازه تیم منتخب مازندران نمود سیروس در سال 1363 به تیم ملی دعوت شد و در سال 1366 تنها فوتبالیست شهرستانی بود که دهداری بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایران را به بازوان او بست.

در سال 1367 در جام ملت های آسیا در قطر، تیم ملی ایران با رهبری سیروس به مقام سومی دست یافت و در سال 1369 تیم ایران را با گل های زیبایش پس از 20 سال به قهرمانی دربازی های آسیایی پکن رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزار سیروس گل باران شد

مزار سیروس گل باران شد