مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-10اقتصادي

متوسط زمان ترخیص و ورود تجهیزات ICT به کشور کاهش یافت


معاون رگولاتوری از کاهش متوسط زمان ترخیص تجهیزات بخش ارتباطات به کشور با وجود افزایش 74 درصدی تعداد درخواست ترخیص تجهیزات حوزه ارتباطات، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نسترن محسنی معاون امور رادیویی رگولاتوری از کاهش متوسط زمان ترخیص تجهیزات بخش ارتباطات به کشور از حدود 9 روز کاری در سال 95، به حدود 3 روز کاری در سال 99 با وجود افزایش 74 درصدی تعداد درخواست ترخیص تجهیزات حوزه ارتباطات، خبر داد.

وی گفت: الکترونیکی کردن فرآیند بررسی درخواست های حوزه ترخیص و راه اندازی سامانه جامع ثبت سفارش، ترخیص و تأیید نمونه تجهیزات فاوا در سال 95، به عنوان اولین ابزار بهبود فرآیندها و از دلایل کاهش متوسط زمان ترخیص تجهیزات است.

پس از راه اندازی این سامانه، رگولاتوری در سه سال گذشته به منظور تسهیل گری بیشتر و پاسخگویی سریع تر به درخواست ها، به رصد زنجیره فرآیندها، دریافت و پردازش بازخوردها پرداخته است که این اقدام با اصلاح برخی فرآیندها، بازنگری و به روز رسانی قواعد و تنظیم بعضی ضوابط فنی جدید که لازمه هماهنگی با شرایط زمانی و فناوری های روز است، باعث بهبود عملکرد این حوزه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متوسط زمان ترخیص و ورود تجهیزات ICT به کشور کاهش یافت

متوسط زمان ترخیص و ورود تجهیزات ICT به کشور کاهش یافت