مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-10ورزشي

دیدار سرنوشت ساز برای طارمی/ لبخند گلزنی روی لب مهدی می نشیند؟


تیم فوتبال پورتو در حالی امشب در لیگ پرتغال به میدان می رود که گلزنی مهدی طارمی در این مسابقه برای پایان دادن به دوره افت خود سرنوشت ساز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در یکی از بازی های هفته بیست و ششم لیگ فوتبال پرتغال، از ساعت 21:30 امروز شنبه تیم پورتو به مصاف تیم توندلا می رود.

این مسابقه علاوه بر اینکه برای پورتو و کم کردن فاصله اش با اسپورتینگ صدرنشین اهمیت زیادی دارد، برای زوج خط حمله این تیم هم حساس و سرنوشت ساز است.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو با احتساب بازی هایش در این تیم و تیم ملی ایران (مقابل سوریه) در 9 مسابقه پیاپی موفق به گلزنی نشده است.

ترک عادت طارمی که در این فصل برای پورتو 15 گل در رقابت های مختلف به ثمر رسانده، تعجب و انتقاد بعضی از رسانه های پرتغالی را در پی داشته است.

آخرین گل مهدی طارمی در بازی رفت با یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسید.

هرچند طارمی بعد از آن با گرفتن پنالتی و دادن پاس گل تاثیرگذاری خود را در پورتو حفظ کرده است اما برای مهاجمی که مدعی کسب آقای گلی لیگ پرتغال است، ناکامی در گلزنی آن هم در چند مسابقه متوالی می تواند باعث افزایش انتقادات و فشارها شود.

از سوی دیگر به نوشته روزنامه ojogo پرتغال، این قحطی گلزنی در پورتو فقط مختص طارمی نیست و زوج او در خط حمله این تیم را هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سرنوشت ساز برای طارمی/ لبخند گلزنی روی لب مهدی می نشیند؟

دیدار سرنوشت ساز برای طارمی/ لبخند گلزنی روی لب مهدی می نشیند؟