مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-10سياسي

باید به شبهات دانشجویان پاسخ داد/ضرورت استفاده مفید از فضای مجازی


رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با تاکید بر اینکه توجه به فضای مجازی اولویت اول ما است، گفت: فضای مجازی به دلیل گسترش حضور جوانان برای جریان انقلابی محیط جدیدی بوده و از این جهت شبهات مطرح شده در فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد.

- رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با تاکید بر اینکه توجه به فضای مجازی اولویت اول ما است، گفت: فضای مجازی به دلیل گسترش حضور جوانان برای جریان انقلابی محیط جدیدی بوده و از این جهت شبهات مطرح شده در فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در نشست مدیران ستادی نهاد با موضوع پاسخگویی به شبهات دانشجویی و دانشگاهیان گفت: موضوع نشست به عنوان ضرورت و وظیفه در بحث پاسخ گویی به شبهات متوجه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها است و عزیزان پیشنهادات خوبی را برای این بخش ارائه دادند و ضمناً تاکید داریم که فضای مجازی اولویت اول ما است.

وی ادامه داد: اما در فضای حقیقی نیاز به تقویت و به روز رسانی داریم ولی در فضای مجازی به واسطه گسترش حضور در این فضا برای جریان انقلابی محیط جدیدی به حساب می آید و از این جهت شبهات مطرح شده در فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد زیرا فضای مجازی فضای هجمه سنگین به ارزش های دینی و هنجارها و قواعد فرهنگی و ابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به شبهات دانشجویان پاسخ داد/ضرورت استفاده مفید از فضای مجازی

باید به شبهات دانشجویان پاسخ داد/ضرورت استفاده مفید از فضای مجازی