مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-10سياسي

درخواست برپایی بیمارستان صحرایی در استان زنجان شده است


معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: درخواست برپایی بیمارستان صحرایی در استان زنجان شده است و این یعنی وضعیت مناسب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مدت دو هفته به قله رسیده است، ابراز داشت: یکی از عوامل شیوع ویروس انگلیسی ورود ویروس از مرز عراق عنوان شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: دورهمی ها، مهمانی ها و سفرهای نوروزی نیز روند شیوع کرونا را سرعت بخشید و وضعیت استان کشور و استان سخت است و ظرفیت بیمارستان های استان از جمله ولیعصر (عج)، ارتش، امید پر شده یا در وضعیت پیک پذیرش بیمار کرونایی قرار دارند.

مرادی نافچی تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت استان عادی نیست و با ویروس جهش یافته مواجه هستیم، درخواست بیمارستان صحرایی کردیم.

وی ادامه داد: تمامی تجمعات، فعالیت مشاغل 2، 3 و 4 و دورهمی ها در وضعیت کرونایی قرمز و نارنجی، ممنوع است و باید مراجع ذیربط با خاطیان برخورد قانونی داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: افردای که از استان سفر کرده و تست PCR مثبت دارند اول از همه باید از سفر و دورهمی ها به جد پرهیز کنند و به همین خاطر نیز به دانشگاه علوم پزشکی استان ماموریت داده شده است که اگر اینگونه افراد قرنطینه و پروتکل ها را رعایت نکنند به منظور اعمال قانون به مرجع قضایی معرفی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست برپایی بیمارستان صحرایی در استان زنجان شده است

درخواست برپایی بیمارستان صحرایی در استان زنجان شده است