مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-10سياسي

دیدار جمعی از نمایندگان با علما و مراجع تقلید در قم


نماینده مردم اردستان در مجلس با اشاره به دیدار جمعی از نمایندگان با علما و مراجع تقلید در قم گفت: این دیدار درواقع یک دیدار نوروزی بود و در آن گزارش جامعی از اقدامات انجام شده و در دستورکار مجلس به علما و مراجع عظام تقلید ارائه شد.

- حجت الاسلام سید در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، امروز جمعی از نمایندگان (حدود 15 نفر) با جمعی از علما و مراجع عظام تقلید در قم دیدار کردند که این دیدارها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: امروز  جمعی از نمایندگان با آیت الله شهرستانی مسؤول دفتر آیت الله سیستانی در قم، آیت الله اراکی، آیت الله رجبی رییس مؤسسه امام خمینی(ره)، آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) دیدار و گفت وگو کردند که این دیدارها در بعدازظهر امروز نیز ادامه دارد و نمایندگان با آیت الله اعرافی دیدار و گفت وگو خواهند کرد.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این نشست ها یک دیدار نوروزی بود و جنبه تخصصی نداشت و در آن حجت الاسلام سید موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان گزارشی جامع از برنامه های کاری و در دستورکار مجلس به علما و مراجع عظام تقلید در قم ارائه کرد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: در این جلسات علما و مراجع تقلید توصیه هایی را در حوزه اخلاقی و قانون گذاری به نمایندگان داشتند و مطالبی را در همین رابطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار جمعی از نمایندگان با علما و مراجع تقلید در قم

دیدار جمعی از نمایندگان با علما و مراجع تقلید در قم