مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-10سياسي

بیمارستان شهید جلیل یاسوج به شکل 100 درصدی در اختیار بیماران کرونایی


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان شهید جلیل یاسوج به شکل کامل در اختیار بیماران کرونایی قرار می گیرد.

- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد بیمارستان شهید جلیل یاسوج به شکل 100 درصدی در اختیار بیماران کرونایی ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمارستان شهید جلیل یاسوج به شکل کامل در اختیار بیماران کرونایی قرار می گیرد.

احد جمالی روز شنبه 21 فروردین ماه در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: بیمارستان شهید جلیل به شکل 100 درصد در اختیار بیماران کرونایی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت جلوگیری از خطر آلودگی در سایر بیمارستان ها، این بیمارستان به شکل کامل پوشش بیماران کرونایی را انجام می دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر رعایت پروتکل ها، اظهار کرد: خودروهایی که با پروتکل شکنی در آرامستان ها و اطراف آن حضور می یابد، جریمه می شوند.

جمالی با اشاره به شرایط شهرستان ها، تاکید کرد: شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه در شرایط قرمز کرونا قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه هر کسی بخواهد پروتکل شکنی کند، با برخورد قضایی رو به می شود، بیان کرد: دستگاه قضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان شهید جلیل یاسوج به شکل 100 درصدی در اختیار بیماران کرونایی

بیمارستان شهید جلیل یاسوج به شکل 100 درصدی در اختیار بیماران کرونایی