مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-10سياسي

خدمات ویژه درمانی به ایثارگران شهرداری تهران ارائه می شود


مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران از ارائه خدمات ویژه درمانی به ایثارگران شهرداری تهران در راستای امضا تفاهم نامه با شرکت شهر سالم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) افتخارات بزرگ و چشمگیری در این عرصه رقم زدند که قطعاً در دفتر زرین انقلاب جاودانه خواهد شد.

جلالی در ادامه ضمن تحسین عملکرد کادر درمان و ستادی شرکت شهر سالم یکی از اقدامات مهم و درخور توجه این شرکت از ابتدای شیوع ویروس کرونا را غربالگری کارکنان مناطق, سازمان ها و شرکت های تابع شهرداری تهران عنوان کرد و افزود: این عملکرد مهم و اثرگذار در پیشگیری از شیوع ویروس در شرایطی صورت پذیرفت که در همان زمان مهمترین مراکز درمانی کشور مهمترین وظیفه خود را تنها ویزیت و درمان بیماران می دانستند.

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران همچنین از برگزاری یادواره ایثارگران اجتماعی با محوریت روایت ایثار فعالین حوزه سلامت خبر داد و گفت: اگرچه عملکرد ایثارگرانه و جهادی مدافعین سلامت بر هیچکس پوشیده نیست اما قطعاً معرفی چهره های شاخص در این حوزه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی جامعه با قهرمانان ملی خود موثر خواهد بود.

جلالی خاطرنشان کرد: انشاالله با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تکیه بر توان داخلی در تولید واکسن کرونا از این مرحله نیز با افتخار عبور خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ویژه درمانی به ایثارگران شهرداری تهران ارائه می شود

خدمات ویژه درمانی به ایثارگران شهرداری تهران ارائه می شود