مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-10اقتصادي

توضیحی درباره رهاسازی پسماندهای نفتی در غیزانیه اهواز


شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در خصوص فیلم رهاسازی پسماندهای نفتی در یک کانال آب روستایی که در فضای مجازی منتشر شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

- توضیحی درباره رهاسازی پسماندهای نفتی در "غیزانیه" اهواز ایسنا/خوزستان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در خصوص فیلم رهاسازی پسماندهای نفتی در یک کانال آب روستایی که در فضای مجازی منتشر شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در خصوص فیلم انتشار یافته در فضای مجازی با موضوع رهاسازی پسماندهای نفتی در کانال آب روستایی در اطلاعیه ای توضیح داد: این شرکت جهت مدیریت پسماندهای نفتی یک رویه استاندارد را مطابق با الزامات ایمنی و زیست محیطی دنبال و جهت جابجایی این پسماندها از خدمات خودروهای سپتیک استیجاری استفاده می کند.

راننده یکی از این خودروهای سپتیک پس از جمع آوری پسماندها در مجتمع صنعتی شماره یک مارون و تخلیه آن در حوضچه های مخصوص دفع در همان مجتمع، خودسرانه بخشی از پسماند را در سپتیک نگه داشته و متاسفانه آن را در مجاورت کانال آب کشاورزی روستاهای اطراف همان مجتمع صنعتی رهاسازی کرده است.

در ادامه افراد سودجو نیز فرصت را مغتنم شمرده، از محل تصویربرداری نموده و این تصاویر را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحی درباره رهاسازی پسماندهای نفتی در غیزانیه اهواز

توضیحی درباره رهاسازی پسماندهای نفتی در غیزانیه اهواز