مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 10:002021-04-10سياسي

پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای اصفهان در ستاد ملی کرونا تصویب نشد


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای استان اصفهان در ستاد ملی مقابله با کرونا مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به تصویب نرسید.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای استان اصفهان در ستاد ملی مقابله با کرونا مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به تصویب نرسید.

حجت الله غلامی در گفت وگو با ایسنا درباره جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که امروز برگزار شد، اظهار کرد: امروز هشتاد و هفتمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به شکل ارتباط تصویری با 31 استان برگزار شد و از بین پیشنهادهایی که به این ستاد رسیده بود در نهایت مصوب شد طرح جامع هوشمند با محوریت محدودیت های تعریف شده پنجگانه در سراسر کشور و به ویژه استان اصفهان و شهرهای قرمز و نارنجی با شدت بیشتری اعمال شود.

وی افزود: امروز دو جلسه هماهنگی با دستگاه های مختلف اجرایی داشتیم که بر این اساس اداره صمت، اتاق اصناف، اتحادیه ها، شبکه بهداشت، علوم پزشکی، بازرسی استانداری و سایر دستگاه های اجرایی بر اجرای دقیق محدودیت های پنجگانه طرح جامع هوشمند نظارت کامل خواهند داشت.

غلامی درباره پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به ستاد ملی کرونا، گفت: این پیشنهاد در ستاد ملی مقابله با کرونا مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای اصفهان در ستاد ملی کرونا تصویب نشد

پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای اصفهان در ستاد ملی کرونا تصویب نشد