مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-10اقتصادي

واریز یک روزه وجه خرید محصولات به حساب کشاورزان


معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از آغاز بزرگترین عملیات لجستیکی خرید تضمینی کشور در خوزستان خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، - ایسنا/خوزستان معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از آغاز بزرگترین عملیات لجستیکی خرید تضمینی کشور در خوزستان خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، در کمتر از 24 ساعت وجه حاصل از فروش محصولات کشاورزان به حساب مشخص شده از سوی آنان واریز می شود.

احمدرضا مریدسادات در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کار برداشت و خرید دو محصول استراتژیک گندم و کلزا در سطح وسیعی از مزارع خوزستان در پیش است و امیدواریم بتوانیم علاوه بر حفظ مقام نخست 10 ساله استان خوزستان، در خرید دانه روغنی کلزا نیز به جایگاه مطلوبی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه امسال 640 هزار هکتار در خوزستان زیر سطح کشت گندم و کلزا قرار گرفته است، افزود: از این میزان، 570 هزار هکتار مربوط به سطح زیر کشت گندم است و مابقی به کاشت کلزا اختصاص یافته است.

با احتساب شرایط آب و هوایی، پیش بینی می شود میزان قابل ملاحظه ای از تولید کشاورزان خوزستانی به صورت خرید تضمینی در اختیار دولت و مردم قرار گیرد.

معاون بازرگانی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: امسال 106 مرکز خرید برای دریافت گندم و 46 مرکز فعال برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز یک روزه وجه خرید محصولات به حساب کشاورزان

واریز یک روزه وجه خرید محصولات به حساب کشاورزان