مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-10سياسي

شتاب «صنعت هسته ای» برای توسعه و پیشرفت


در سال های اخیر و با وجود همه تحریم ها و فشارهای وارده از سوی آمریکا در قالب سیاست فشارحداکثری، این صنعت هسته ای بود که توانست با روحیه جهادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، ایسکانیوز یادداشتی از محمدمهدی ملکی کارشناسی ارشد روابط بین الملل منتشر کرده است در ادامه از نظرتان می گذرد.

در سال های اخیر به ویژه پس از خروج یکطرفه و غیرقانونی آمریکا از پرداختند و صنعت هسته ای را با همه تلاش های صورت گرفته در آن بسیار کم اهمیت و پر هزینه برای مردم قملداد کردند و با تکرار حرف معاندین، صنعت هسته ای را تعطیل شده و بی فایده دانستند.

اما با طرح یک سوال شاید بتوان در مقابل این حجم از تخریب پاسخی را ارائه کرد و افراد منصف را نسبت به اتهامات وارده قانع کرد و آن پرسش این است که، اگر صنعت هسته ای ایران تعطیل شده یا روند سرعت پیشرفت بسیار پایینی دارد، ده ها دستاورد و پیشرفتی که سالانه به مناسبت سالروز فناوری هسته ای از سوی سازمان انرژی اتمی رونمایی و معرفی می شود چیست!؟ آیا صنعتی که قرار است در 21 فروردین سال 1400 سالروز فناوری هسته ای، 133 دستاورد رونمایی کند و سال گذشته هم 112 دستاورد را معرفی کرد و سال های قبل از آن هم به این ترتیب بوده را میتوان صنعتی تعطیل شده دانست!؟ صنعتی که می تواند در سه ماه، هزار سانتریفیوژ IR2m نصب کند، صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب «صنعت هسته ای» برای توسعه و پیشرفت

شتاب «صنعت هسته ای» برای توسعه و پیشرفت