مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-10بين الملل

بلینکن: بایدن معتقد است بدون رهبری آمریکا جهان دچار قانون جنگل می شود!


وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه ای با واشنگتن پست اظهار کرد، جو بایدن، رییس جمهور این کشور معتقد است این که آمریکا به عنوان یک رهبر جهانی عمل کند به نفع جهان است.

- بلینکن: بایدن معتقد است بدون رهبری آمریکا جهان دچار "قانون جنگل" می شود! وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه ای با "واشنگتن پست" اظهار کرد، جو بایدن، رییس جمهور این کشور معتقد است این که آمریکا به عنوان یک رهبر جهانی عمل کند "به نفع جهان است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بیزینس اینسایدر، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا گفت: چیزی که او پی در پی می بیند این است که زمانی که ما رهبری نکنیم کشور دیگری و به احتمال زیاد چین، برای اینکه به جای ما به کرسی بنشیند، تلاش خواهد کرد و این می تواند برای منافع آمریکا زیانبار باشد یا اینکه هیچ جایگزینی ظاهر نشده و این منجر به آشوب و قانون جنگل می شود.

این در حالی است که دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا رویکرد کاملا متفاوتی در قبال امور خارجی داشت و سیاست اول آمریکا را دنبال می کرد.

بلینکن در خلاصه ای که از سیاست خارجی بایدن به واشنگتن پست مطرح کرد، تصویری از یک رییس جمهور با یک جهان بینی به طرزی قاطع سنتی، اما همچنین عملگرا ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: بایدن معتقد است بدون رهبری آمریکا جهان دچار قانون جنگل می شود!

بلینکن: بایدن معتقد است بدون رهبری آمریکا جهان دچار قانون جنگل می شود!