مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-09سياسي

فساد ابزار توسعه حکومت های مستکبر است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه حکومت های استکباری همواره به دنبال توسعه فساد در جوامع بوده اند گفت: توسعه فساد ابزار توسعه حکومت های مستکبر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم، عزاداری شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام)، با بیان این که حاکمان مستکبر همیشه سعی داشتند که مردم را به اهداف شوم خودشان بکشانند، اظهار کرد: آنان با این کار می خواستند اجازه ندهند تا کسی بر خلافشان، آگاهی و علمی را به دست آورند.

وی ادامه داد: این حاکمان می خواستند به واسطه مردم، حکومت استکباری خودشان را توسعه دهند که غالباً در مدل بی بندوباری، شهوت رانی و ولنگاری ظهور و بروز پیدا می کند و مردمی که اینگونه عمل می کنند، خیلی زود دستخوش جریان استکبار در زندگی می شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: در جریان یوسف پیامبر، هنگامی که زلیخا به عنوان زنی زیبا و شخصیتی قدرتمند در تلاش بود که عنصر پاک خدا را به فساد بکشاند که موفق نشد، تلاش کرد به وسیله بعضی زنان مصری که دارای قدرت بودند، یوسف پیامبر را مجاب به اجرای خواسته زلیخا کنند؛ یوسف وقتی در مقابل اصرار آنان قرار گرفت، تسلیم نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد ابزار توسعه حکومت های مستکبر است

فساد ابزار توسعه حکومت های مستکبر است