مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:102021-03-09ورزشي

باید از پرسپولیس جدید ترسید؟


آیا با اضافه شدن چهره های جدید به خط حمله، این پرسپولیس حسابی ترسناک می شود و دیگر تیمی جلودارش نخواهد بود؟ قبل از رسیدن به پاسخ این پرسش باید گفت در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و دلیل اصلی جذابیت این رشته ورزشی همین مورد است.

- آیا با اضافه شدن چهره های جدید به خط حمله، این پرسپولیس حسابی ترسناک می شود و دیگر تیمی جلودارش نخواهد بود؟ قبل از رسیدن به پاسخ این پرسش باید گفت در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و دلیل اصلی جذابیت این رشته ورزشی همین مورد است.

با این حال آمار بازیکنان تازه پرسپولیس بیانگر این است که خط حمله سرخ ها دست کم تا چند هفته دیگر چندان هم وحشتناک نخواهد بود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: رقابت های لیگ برتر ایران در این دوره در مقایسه با چند دوره اخیر حسابی فشرده شده و جدال تیم های بالا و قعرنشین جدول به صورت تنگاتنگی در حال برگزاری است.

همین حالا دو تیم پرسپولیس و سپاهان به صورت مشترک صدر جدول لیگ برتر را در اختیار دارند و سرخ های تهرانی به دلیل تفاضل گل بهتر که آن هم تفاوتش یک گل است، صدر جدول را در اختیار دارند.

در قعر جدول هم که ماشین سازی با 9 و نساجی با 10 امتیاز جا خوش کرده اند و با توجه به اختلاف اندک امتیازی در آن منطقه از زمین، ناگفته پیداست که رقابت تا چه اندازه حساس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از پرسپولیس جدید ترسید؟

باید از پرسپولیس جدید ترسید؟