مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-09سياسي

پژواک آوای یا مهدی ادرکنی در فارس طنین انداز می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اعلام کرد که در شب نیمه شعبان و همزمان با ولادت حضرت صاحب الامر(عج)، تکبیر یا مهدی ادرکنی در آسمان این استان طنین انداز می شود.

- پژواک آوای "یا مهدی ادرکنی" در فارس طنین انداز می شود ایسنا/فارس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اعلام کرد که در شب نیمه شعبان و همزمان با ولادت حضرت صاحب الامر(عج)، تکبیر "یا مهدی ادرکنی" در آسمان این استان طنین انداز می شود.

حجت الاسلام محمد رضایی سه شنبه 19 اسفند در جلسه ستاد بزرگداشت اعیاد شعبانیه و یوم الله 12 فروردین بیان کرد: اعیاد شعبانیه یکی از ایام الله هایی است که در سال های متوالی به صورت مردمی با برگزاری جشن هایی گرامیداشته می شد اما اکثر برنامه های امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا بر بستر مجازی برگزار می شود.

او با بیان اینکه یکسری آسیب هایی متوجه نیمه شعبان بود که با تشکیل این ستاد آسیب ها به حداقل رسید، افزود: یکسری سیاست های کلی در ارتباط با اعیاد شعبانیه از جمله برگزاری آن به شکل مردمی، رعایت پروتکل های بهداشتی و بحث آسیب هایی که شناسایی و احصاء شده و باید در جای خود به آن پرداخته شود، وجود دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه شبهاتی در خصوص امام عصر(عج) مطرح می شود که باید ستاد بزرگداشت اعیاد شعبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژواک آوای یا مهدی ادرکنی در فارس طنین انداز می شود

پژواک آوای یا مهدی ادرکنی در فارس طنین انداز می شود