مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-09سياسي

آمریکا می خواهد زندگی اقشار ضعیف ایران را متلاشی کند


آمریکا زندگی اقشار آسیب پذیر ایران را هدف گرفته تا زندگی آنان را متلاشی کند و رهبر انقلاب راه مقابله با این جنگ اقتصادی را مقاومت حداکثری ترسیم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسحاق جهانگیری ظهر امروز(سه شنبه) در کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز، تجلیل از زنان شهید، جانباز و آزاده را اقدامی ارزشمند، مهم و ماندگار دانست و گفت: امروز رسالت سنگینی بر عهده همه مسئولان و آحاد ملت است و این رسالت حفظ فرهنگ شهادت و ایثارگری و انتقال آن از نسلی به نسل دیگر است.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: تصور ما این بود که تا پیش از انقلاب آنچه در مورد ایثار و شهادت از تاریخ اسلام، تشیع و ایران گفته می شد، شاید در طول تاریخ آمیخته با گزافه و غلو شده باشد اما در انقلاب اسلامی و حرکت امام و یاران محدودش در سال 1342 تا بهمن 1357 انسان هایی دیدیم که با خودگذشتگی حبس ها، شکنجه ها و تبعیدها را تحمل کردند و پای امام و انقلاب اسلامی ایستادند.

وی با بیان اینکه همین روحیه ایثار و شهادت طلبی بود که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، افزود: شعار معروف پیروزی گل در برابر گلوله با اتکا به همین فرهنگ رخ داد.

جهانگیری با بیان اینکه ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی در برابر همه دنیای ظالم، زورگو و متجاوز قرار گرفت، گفت: همه در جنگی که صدام حسین علیه کشورمان برپا کرد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا می خواهد زندگی اقشار ضعیف ایران را متلاشی کند

آمریکا می خواهد زندگی اقشار ضعیف ایران را متلاشی کند