مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-09ورزشي

سد سنگ سیاه یکی از پتانسیل های توسعه گردشگری در استان کردستان


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان از سد سنگ سیاه به عنوان یکی از پتانسیل های توسعه گردشگری استان یاد کرد و گفت: با درنظر گرفتن این موضوع که این سد در مدار تامین آب شرب قرار نگرفته است لذا با رعایت اولویت به بخش تعاونی ها و روستاهای اطراف سد اقداماتی در .

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان از سد سنگ سیاه به عنوان یکی از پتانسیل های توسعه گردشگری استان یاد کرد و گفت: با درنظر گرفتن این موضوع که این سد در مدار تامین آب شرب قرار نگرفته است لذا با رعایت اولویت به بخش تعاونی ها و روستاهای اطراف سد اقداماتی در خصوص راه اندازی رستوران سنتی، ایجاد ورزش و تفریحات آبی در راستای توسعه گردشگری استان انجام گرفته است.

آرش آریانژاد در جریان بازدید رییس کمیسیون کشاورزی مجلس از سد سورال و شبکه پایاب سنگ سیاه دهگلان، با هدف بررسی چالش های بخش آب دو شهرستان قروه و دهگلان و پیش بینی تمهیدات لازم برای برون رفت از این مسائل اظهار کرد: استان کردستان بعنوان استان مجاهدت های خاموش توانسته چنین پروژه عظیمی را در مکانی بسیار صعب العبور انجام دهد.

وی افزود: سد سورال یکی از سدهای کشور است که هیچگاه با مشکل آب مواجه نخواهد شد و هر ساله این سد در آستانه سرریز قرار خواهد گرفت که در حال حاضر نیز با حجم 14 میلیون متر مکعبی حجم مخزن تقریبا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد سنگ سیاه یکی از پتانسیل های توسعه گردشگری در استان کردستان

سد سنگ سیاه یکی از پتانسیل های توسعه گردشگری در استان کردستان