مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-09سياسي

90 درصد شهر همدان زیر پوشش فاضلاب است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: 90 درصد شهر همدان زیرپوشش شبکه فاضلاب است در حالی که این میزان در کشور 50 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان،  سید هادی حسینی بیدار ظهر امروز در جلسه ای با حضور نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه در حال حاضر جمعیت زیر پوشش شبکه های جمع آوری فاضلاب در کشور 50 درصد است اظهار کرد: این در شرایطی است که هم اکنون 90 درصد از حاشیه شهر همدان زیر پوشش خدمات شبکه های جمع آوری فاضلاب هستند.

وی با بیان اینکه ما به دنبال پوشش صد درصدی در حوزه شبکه های جمع آوری فاضلاب هستیم عنوان کرد: با توجه به توانی که در مجموعه آبفای استان سراغ داریم و با عنایت به کمک های نمایندگان مردم همدان در برای استان داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه اقدامات خوبی در سال جاری در راستای خدمت رسانی به مشترکین انجام شد بیان کرد: از جمله این اقدامات می توان انجام مطالعات در راستای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی به منظور بهره گیری از پساب تصفیه خانه فاضلاب اشاره کرد.

حسینی بیدار با بیان اینکه با  اقدامات انجام شده، کار ویژه ای در حوزه فاضلاب انجام شده است گفت: فاضلابی که از همدان به تصفیه خانه انتقال می دهیم در سه مرحله مورد تصفیه و در دو بخش مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد شهر همدان زیر پوشش فاضلاب است

90 درصد شهر همدان زیر پوشش فاضلاب است