مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-09اقتصادي

امسال بدترین سال از نظر اعتماد عمومی به سیاست های اقتصادی بود


اتفاقاتی که امسال رخ داد بار دیگر میزان اعتماد عمومی به سیاست گذاری های اقتصادی را کاهش داد و امسال را می توان بدترین سال از این نظر دانست.

- رییس اتاق بازرگانی تهران می گوید: اتفاقاتی که امسال رخ داد بار دیگر میزان اعتماد عمومی به سیاست گذاری های اقتصادی را کاهش داد و امسال را می توان بدترین سال از این نظر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود خوانساری در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران بیان کرد: اقتصاد ایران در سالهای گذشته با مشکلات جدی مواجه بود اما در سال جاری به این مشکلات تداوم تحریم های آمریکا و شیوع ویروس کرونا نیز اضافه شد تا شرایط نسبت به قبل دشوارتر نیز شود.

وی با بیان اینکه امروز یکی از اصلی ترین دغدغه های فعالان اقتصادی، نامشخص بودن تصویر اقتصاد کشور در آینده است بیان کرد: متاسفانه سیاست های اقتصادی و قوانین و مقررات پی در پی که بسیاری از آنها با یکدیگر تناقض دارند باعث شده فعالان اقتصادی تکلیف خود برای آینده را ندانند و از این نظر می توان سال جاری را بدترین سال از نظر اعتماد عمومی به سیاست های اقتصادی دانست.

رییس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه رشد منفی اقتصادی یکی از مهمترین معضلات کشور بوده است بیان کرد: هر چند طبق گزارش مرکز آمار، رشد اقتصادی در پاییز امسال به شکلی محدود افزایش یافته اما همچنان در آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال بدترین سال از نظر اعتماد عمومی به سیاست های اقتصادی بود

امسال بدترین سال از نظر اعتماد عمومی به سیاست های اقتصادی بود