مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:002021-03-09سياسي

لزوم روشن شدن نقش ایجاد دفتر یونسکو در حل نظام مسئله های همدان


همدان_مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: باید حامیان و متولیان تاسیس دفتر یونسکو در همدان نسبت به نقش این نهاد در حل مسئله ها و مشکلات همدان پاسخو باشند.

- محسن کاظمی در گفت و گو با اسلامی هر اقدام مسئولان باید از دریچه نیازها و مسئله های مردم دیده شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان ادامه داد: باید مشخص شود نقش تأسیس این دفتر در نظام مسئله های استان همدان کجا است؟ وی با بیان اینکه در اندیشه انقلاب اسلامی مسئله محور اساس و معیار رفتار خوب یا بد است، افزود: تأسیس دفتر یک نهاد فرهنگی و آموزشی بین المللی در حالی که هر روز اخبار سو استفاده نهادهای بین المللی در کشورهای جهان برای سازمانهای فرهنگی و امنیتی ابرقدرتها روشن می شود محل سوال اساسی است.

کاظمی ایجاد ساختارهای فرهنگی مبنایی و علمی برای رفع مشکلات حوزه فرهنگ و علم در کشور را ضرورت برشمرد و گفت: تأسیس دفتر یونسکو که در همه نقاط جهان به عنوان سفیر فرهنگ و سبک زندگی استعماری شناخته می شود قرار است کدام یک از مسئله های حوزه فرهنگی و آموزشی کهن شهر همدان را رفع کند؟ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان مسئله محوری و مطالبه گری را رمز رشد علمی در جهان برشمرد و افزود: متأسفانه برخی مسئولین در استان و شهر همدان بدون استدلال منطقی و علمی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم روشن شدن نقش ایجاد دفتر یونسکو در حل نظام مسئله های همدان

لزوم روشن شدن نقش ایجاد دفتر یونسکو در حل نظام مسئله های همدان