مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-09اقتصادي

کشف 535 تن خوراک دام و طیور احتکار شده در مازندران


فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 535 تن خوراک دام و طیور به ارزش 66 میلیارد و 750 میلیون ریال در شهرستان جویبار خبر داد .

  - ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 535 تن خوراک دام و طیور به ارزش 66 میلیارد و 750 میلیون ریال در شهرستان جویبار خبر داد .

  سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در اجرای پنجمین مرحله طرح سراسری مبارزه با احتکار اقلام اساسی و ضروری و در راستای نظارت بر روند تامین و توزیع خوراک دام و طیور در سطح استان، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی براحتکار خوراک دام وطیور در یکی از کارخانه های تولیدی در شهرستان جویبار، کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی با همکاری نمایندگان جهاد کشاورزی ، کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صمت، اتحادیه صنعت دامپروری استان این واحد تولیدی را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی مازندران از کشف 500 تن کنجاله سویا به همراه 35 تن سبوس برنج در انبار این واحد تولیدی خبر داد و افزود: این میزان کالای احتکاری که برای فروش با قیمت بالاتر در این انبارها دپو و احتکار شده بود توقیف شد.

میرزایی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این میزان کشفیات 66 میلیارد و 750 میلیون ریال برآورد شده، افزود: در این خصوص پروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 535 تن خوراک دام و طیور احتکار شده در مازندران

کشف 535 تن خوراک دام و طیور احتکار شده در مازندران