مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-09اقتصادي

تفاهم نامه برای تاسیس کنسرسیوم صادرات به اوراسیا امضا شد


تفاهم نامه ایجاد کنسرسیوم صادرات به اوراسیا به امضا رسید که براساس آن برنامه ریزی برای صادرات به کشورهای اوراسیا در دستور کار تولیدکنندگان صنعتی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تفاهم نامه ایجاد کنسرسیوم صادرات به اوراسیا در مراسمی در شهرک صنعتی قرچک به امضا رسید و براساس آن برنامه ریزی برای صادرات به کشورهای اوراسیا در دستور کار تولیدکنندگان صنعتی قرار می گیرد و با توجه به آزاد شدن تعرفه صادراتی به اوراسیا در 1401 این تفاهم نامه زمینه تحقق این هدف گذاری را فراهم خواهد کرد.

حسین افشار رییس اتحادیه صادرکنندگان مبلمان منزل اداری در این مراسم گفت: طی سالیان گذشته تولید برای صادرات و تلاش برای ارزآوری از صنایع مختلف پیگیری شده است و توان تولید و صادرات در بسیاری از صنایع کشور وجود دارد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت دیپلماسی خارجی برای افزایش صادرات عنوان کرد: کنسرسیومی برای صادرات ایجاد می شود که با توجه به آزادشدن تعرفه های تجاری برای صادرات به اوراسیا این فرصت برای تولیدکنندگان داخلی نیز وجود خواهد داشت تا تولیدات کیفی خود را که از نظر قیمت و کیفیت قابل رقابت هستند را به کشورهای حوزه اوراسیا صادر کنند.

وابستگی صنعت مبلمان از 70 درصد به 30 درصد کاهش یافته است علیرضا نوری، عضو انجمن نساجی نیز در این مراسم گفت: تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه برای تاسیس کنسرسیوم صادرات به اوراسیا امضا شد

تفاهم نامه برای تاسیس کنسرسیوم صادرات به اوراسیا امضا شد