مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-09بين الملل

جان کری برای مذاکرات مربوط به تغییرات آب و هوایی به بروکسل رفت


جان کری، فرستاده ویژه آب و هوایی آمریکا امروز( سه شنبه) با هدف بحث بر سر همکاری ترانس آتلانتیک با مقامهای اروپایی آن هم در پی تصمیم جو بایدن برای پیوستن مجدد به تلاشهای جهانی برای مهار تغییرات آب و هوایی به بروکسل سفر کرد.

- جان کری، فرستاده ویژه آب و هوایی آمریکا امروز( سه شنبه) با هدف بحث بر سر همکاری ترانس آتلانتیک با مقامهای اروپایی آن هم در پی تصمیم جو بایدن برای پیوستن مجدد به تلاشهای جهانی برای مهار تغییرات آب و هوایی به بروکسل سفر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا همچون اورزولا فون در لاین، رییس کمیسیون اتحادیه اروپا اظهار کرده که مبارزه با مساله گرمایش جهانی جزو اصلی ترین اولویتهای او است.

بایدن در اولین ساعات ریاست جمهوری اش مجددا آمریکا را به توافق آب و هوایی پاریس ملحق کرده و اقدام دونالد ترامپ که دستور به خروج آمریکا از این توافق داده بود را خنثی ساخت.

جان کری قرار است با فرانس تیمرمانس، معاون رییس کمیسیون اتحادیه اروپا که مسئول اقدام در قبال مساله آب و هوا است دیدار کرده و با او در خصوص تدارک برای نشست آب و هوایی بعدی سازمان ملل در نوامبر در گلاسکو به بحث بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان کری برای مذاکرات مربوط به تغییرات آب و هوایی به بروکسل رفت

جان کری برای مذاکرات مربوط به تغییرات آب و هوایی به بروکسل رفت