مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:502021-03-09سياسي

رسانه ها مردم خوزستان را نسبت به خطرات آگاه کنند


معاون مطبوعاتی از همه رسانه ها به ویژه در استان خوزستان خواست که با افزایش تولید محتوا به صورت پرتکرار و به عنوان اولویت خبری، مردم را نسبت به خطرات ناشی از برگزاری هرگونه تجمع به هر شکل و در هر محیط که منجر به ابتلا و افزایش تلفات می شود آگاه کنند.

- معاون مطبوعاتی از همه رسانه ها به ویژه در استان خوزستان خواست که با افزایش تولید محتوا به صورت پرتکرار و به عنوان اولویت خبری، مردم را نسبت به خطرات ناشی از برگزاری هرگونه تجمع به هر شکل و در هر محیط که منجر به ابتلا و افزایش تلفات می شود آگاه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت رسمی معاونت امور مطبوعاتی، در نشست اضطراری دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی با شورای اطلاع رسانی استان خوزستان که در پی دستور ویژه وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا برگزار شد، آخرین راه کارهای رسانه ای برای افزایش مشارکت مردم در مقابله با کرونا در سطح استان مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

در این نشست، محمد خدادی ـ معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مقابله با کرونا ـ در سخنانی اظهار کرد: تلاش مضاعف با تولیدات هشداری در تقویت و افزایش آگاهی عمومی برای مقابله با شیوع و کاهش تلفات ناشی از کرونا در سطح ملی و استانی به ویژه استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها مردم خوزستان را نسبت به خطرات آگاه کنند

رسانه ها مردم خوزستان را نسبت به خطرات آگاه کنند