مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-09سياسي

صدور رأی برای 50 پرونده مسن ثبتی در فارس


مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از پایان رسیدگی و صدور رأی برای 50 فقره پرونده مسن ثبتی از سوی هیئت نظارت این اداره کل خبر داد.

- سید مهدی هاشمی گفت: رسیدگی به درخواست های ثبتی جامعه و پاسخگویی شفاف به مراجعان از مصادیق بارز سیاست های تحولی دستگاه قضا و به تبع آن سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است و بر همین اساس با تسهیل و تسریع در انجام فرایندها زمینه حرکت در مسیر دستورالعمل های سازمانی را استمرار خواهیم بخشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس، هاشمی با اشاره به استمرار جلسات هیئت نظارت این اداره کل برای تسریع در رسیدگی به پرونده های ارجاعی و تعیین تکلیف این پرونده ها در حداقل زمان ممکن، افزود: در این راستا شاهد صدور 1 هزار و 30 فقره رأی توسط این هیئت در مدت سپری شده در سال 99 هستیم که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 23 درصدی در این زمینه را نشان می دهد.

مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان فارس اضافه کرد: با توجه به اینکه حل و فصل و تعیین تکلیف پرونده های ارجاعی از ادارات تابعه برای طرح در هیئت نظارت گامی مهم در پاسخگویی به متقاضیان و تعیین تکلیف این پرونده ها است، همواره تلاشمان بر این بوده ضمن سرعت بخشی به تشکیل جلسات هیأت فوق و با رسیدگی دقیق و موشکافانه به پرونده های ارجاعی در راستای احقاق حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور رأی برای 50 پرونده مسن ثبتی در فارس

صدور رأی برای 50 پرونده مسن ثبتی در فارس