مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-09سياسي

ایمان حضرت ابوطالب غیرقابل انکار است


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به ویژگی ها و جایگاه حضرت ابوطالب گفت: ایمان حضرت ابوطالب غیرقابل انکار و روشن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله محمد حسن اختری پیش از ظهر امروز در همایش بین المللی ابوطالب حامی پیامبر اعظم که در تالار قدس برگزار شد اظهار کرد: پیامبر موجب سرافرازی همه مردم جهان است و خدا توفیق داده که ما به اسلام ایمان آورده ایم.

وی با بیان اینکه خداوند در اعطای نعماتش به بندگان منت نمی گذارد اما در دو نعمت منت برسرانسان دارد، تصریح کرد: به دلیل دادن دین و هدایت انسان و بعثت پیامبر و ظهور حضرت مهدی (عج) خداوند در قرآن کریم بر سر انسان منت گذاشته است و ما خدا را براین نعمت شکر و سپاس می گوییم.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) اضافه کرد: به امر رهبر معظم انقلاب و برحسب وظیفه ای که برعهده مجمع گذاشته شده براحیای شخصیت ها و بزرگان دینی و ائمه معصومین (ع) اهتمام داریم.

وی اضافه کرد: همه مراجع از این اقدام حمایت کردند و دوباره برگرداند، به عنوان مثال وهابی ها گفتند که عماریاسر جزو فئه باقیه بود یا این که شهادت امام حسین(ع) فاجعه نبود و او اقدام به خروج علیه حکومت کرد و براساس فتوای یک عالم دینی کشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمان حضرت ابوطالب غیرقابل انکار است

ایمان حضرت ابوطالب غیرقابل انکار است