مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-09سياسي

تاکید بر هم افزایی گروه های فعال در مساجد


مسوول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان گفت: هم افزایی گروه های مختلف در مساجد می تواند فرصت باشد، اما تک روی و تخریب بدون شک یک تهدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین رضا حقیان ظهر امروز در بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان و جشنواره اختتامیه نماز با اشاره به ایده مقام معظم رهبری مبنی بر هم افزایی نهادها و دستگاه های همچنین گروه های مردم نهاد عنوان کرد: همه ما در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام تحت عنوان هم افزایی که مبتنی بر آیات و روایات دینی این دعوت شده ایم.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد سال 71 با اهداف بسیار متعالی به منظور ترویج و تبلیغ معارف اسلام و دفاع هوشمندانه از ارزش های اسلامی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و انسجام فعالیت های پراکنده ی که  پیرامون مسجد شکل می گرفت تاسیس شد.

مسوول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان گفت: از زمان تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های خداپسندانه زیادی در نقاط مختلف کشور انجام شده است.

حقیان با بیان اینکه در مساجد به عنوان سرچشمه معارف اسلامی و  ترویج معارف اسلامی گروه های فرهنگی و مذهبی متعددی فعالیت دارد، عنوان کرد:  هیات های مذهبی، پایگاه بسیج، شورای امر به معروف  و نهی از منکر و هیات امنای مساجد از جمله گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر هم افزایی گروه های فعال در مساجد

تاکید بر هم افزایی گروه های فعال در مساجد