مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-09سياسي

7 خانواده شهید زن در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند


همزمان با کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز از هفت خانواده شهید زن چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری همزمان با کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز از هفت خانواده شهید زن چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

جعفر مردانی 19 اسفندماه در کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز و آیین تجلیل از 17 هزار زن شهید، ایثارگر و آزاده کشور که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: امروز اگر اقتدار و امنیت در کشور وجود دارد مدیون مجاهدت شهدا و ایثارگران هستیم و اکنون باید تلاش کنیم تا عزت و اقتدار جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران هزار شهید و ایثارگر است حفظ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: یکی از مهم ترین وظیفه ما پاسداشت از مجاهدت های زنان جامعه است که امنیت امروز را رقم زدند، زیرا زنان در تمام دوران انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی داشتند و به اندازه مردان در تمام عرصه ها نقش آفرینی کردند، از طرفی زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و در تمامی عرصه ها از جمله انتخابات، راهپیمایی ها و .

حاضر بودند که نشان از توانمندی بزرگ زنان است و امروزه با توجه به شرایط کرونایی زنان سرزمین در بیمارستان ها مشغول به ارائه خدمت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 خانواده شهید زن در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

7 خانواده شهید زن در چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند