مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-09سياسي

برگزاری رویداد محله محور«همت» در استان اردبیل


اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س) اردبیل گفت: فعالیت های محله محور در استان اردبیل از سال 1400 با اقتدار هر چه تمام در محلات استان انجام خواهد شد که در راستای همین اقدام رویداد همت طی هفته جاری در سطح استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی حسن زاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در مهدیه اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، امورات فرهنگی و اجتماعی به صورت محله محور پیش بینی شده که این برنامه ها با محوریت جوانان، فعالان و کنشگران اجتماعی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه های محله محور، برنامه ای بسیار فاخر به نام رویداد همت تدارک دیده شده که افتتاحیه این برنامه، روز پنجشنبه همین هفته در محل مهدیه اردبیل برگزار می شود.

مسؤول قرارگاه فرهنگی ـ اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س) اردبیل تشریح کرد: این رویداد در طول یک هفته  با 3 هدف مهم برگزار می شود که هدف اول آن بحث گفتمان سازی فعالیت های محله محور است و قصد داریم از تمامی کنشگران اجتماعی، فعالان محله و جوانان علاقه مند که قصد انجام کار مفید را در محله دارند، دعوت کرده و در این رویداد آن ها را نسبت به انجام نوع فعالیت ها توجیه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد محله محور«همت» در استان اردبیل

برگزاری رویداد محله محور«همت» در استان اردبیل