مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-09اقتصادي

آغاز ارائه تسهیلات تقسیطی و تخفیفی دندانپزشکی به بازنشستگان کشوری در 10 استان


مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: باهدف خدمت رسانی بیشتر در زمینه مراقبت های بهداشتی دهان و دندان بازنشستگان این صندوق، - مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: باهدف خدمت رسانی بیشتر در زمینه مراقبت های بهداشتی دهان و دندان بازنشستگان این صندوق، مرحله نخست طرح ارائه خدمات دندانپزشکی به صورت تخفیفی و تقسیطی تا سقف 3میلیون تومان برای بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنها که تحت پوشش بیمه تکمیلی باشند در 10 استان کشور اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود مرتضایی فرد امروز (سه شنبه) با بیان این مطلب گفت: این طرح که با مشارکت شرکت بیمه ملت به عنوان بسته دهم طرح یاری اجرا می شود، شامل بازنشستگان کشوری و افراد تحت تکفل آنان که تحت پوشش بیمه تکمیلی باشند و همچنین وظیفه بگیران تک ورثه همسر (در مرحله نخست) تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان خواهد بود.

به گفته وی، اعتبار تعیین شده برای این طرح که شامل کلیه خدمات دندانپزشکی است، تا سقف 3میلیون تومان برای هر دفتر کل و افراد تبعی آن درنظر گرفته شده است که طی 11 قسط از حقوق بیمه شده کسر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مرتضایی فرد با اشاره به اینکه این طرح طی 3 مرحله در سراسر کشور اجرا می شود ، گفت: فاز او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ارائه تسهیلات تقسیطی و تخفیفی دندانپزشکی به بازنشستگان کشوری در 10 استان

آغاز ارائه تسهیلات تقسیطی و تخفیفی دندانپزشکی به بازنشستگان کشوری در 10 استان