مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-09سياسي

برگزاری رزمایش های دریایی با چین و روسیه ادامه می یابد


جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ظرفیت ایران در ائتلاف سازی با کشورهای دوست و هم پیمان، گفت: برگزاری رزمایش های دریایی با کشورهای چین و روسیه ادامه خواهد داشت.

- جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ظرفیت ایران در ائتلاف سازی با کشورهای دوست و هم پیمان، گفت: برگزاری رزمایش های دریایی با کشورهای چین و روسیه ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص برگزاری رزمایش مشترک با کشورهای روسیه و چین، گفت: این موضوع که کشورهای بزرگ و صاحب نیروهای دریایی پیشرفته تمایل به اجرای رزمایش با نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران دارند و برای این کار اعلام آمادگی و در منطقه حضور پیدا می کنند، نشان می دهد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از توان بسیار بالایی در عرصه دریا و آب های آزاد برخوردارند.

امیر دریادار کاویانی، برگزاری رزمایش های مشترک با قدرت های بزرگ دریایی را بر پایه ظرفیت جمهوری اسلامی ایران در ائتلاف سازی با کشورهای دوست، هم پیمان، برادر و اسلامی اعلام کرد و افزود: ظرفیت های دریایی جمهوری اسلامی در حوزه دیپلماسی دفاعی در منطقه بسیار گسترده است و همان طور که دیدید در جریان برگزاری رزمایش دریایی ایران و رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش های دریایی با چین و روسیه ادامه می یابد

برگزاری رزمایش های دریایی با چین و روسیه ادامه می یابد