مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-09سياسي

هاشمی: مجمع تشخیص بررسی پرونده باغات را به شورای شهرسپرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره اقدامات انجام گرفته در صحن امروز شورا اظهار داشت: - رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر تصمیم گیران نهایی پرونده باغات هستند گفت: امروز در صحن شورا 4 پرونده مربوط به باغات بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره اقدامات انجام گرفته در صحن امروز شورا اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که امروز مورد بحث و گفتگو قرار گرفت مسأله اعتراض فرمانداری به عنوان مصوبه قبلی در مورد تغییر نام مدیریت بحران بود که شورا اصرار بر رأی قبلی و مصوبه پیشین داشت.

وی افزود: همچنین اصلاحیه بودجه سال 99 شهرداری که قبلا دو فوریت آن به یک فوریت تبدیل شده بود مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و نظر کمیسیون برنامه و بودجه در صحن مطرح و تصویب شد.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین مصوبه هایی در مورد پرونده باغات و نامگذاری خیابان ها داشتیم که دو نامگذاری جدید خیابان و بررسی 4 پرونده باغ انجام گرفت.

هاشمی بیان داشت: تشخیص باغ بودن و نبودن برخی زمین ها مشکل است و این دغدغه فقط برای شورای پنجم نیست قانون که در مجلس تصویب شد اختلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: مجمع تشخیص بررسی پرونده باغات را به شورای شهرسپرد

هاشمی: مجمع تشخیص بررسی پرونده باغات را به شورای شهرسپرد