مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-09سياسي

آغاز راهیان نور مجازی در جوار شهدای گمنام شهرکرد


آیین افتتاحیه راهیان نور مجازی دانش آموزان در تپه نورالشهدای شهرکرد با حضور مسئولان استانی و دانش آموزان بسیجی برگزار شد و از راویان دفاع مقدس و خانواده های آنان تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز آیین افتتاحیه راهیان نور مجازی دانش آموزان در تپه نورالشهدای شهرکرد با حضور مسئولان استانی و دانش آموزان بسیجی برگزار شد و از راویان دفاع مقدس و خانواده های آنان تجلیل شد.

ضرورت ارتباط راویان دفاع مقدس با دانش آموزان در فضای مجازی سردار علی محمد اکبری در این آیین گفت: راهیان نور هرساله همزمان با 20 اسفند در سراسر کشور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس صورت می گرفت اما دو سال است که به دلیل شرایط ایجاد شده و بیماری کرونا این توفیق از همگان سلب شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم( ع) افزود: در حال حاضر به مناسبت سالروز راهیان نور در فضای مجازی و از طریق شبکه های استانی اطلاع رسانی به دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم صورت خواهد گرفت تا این افراد بتوانند با ایستادگی ها و رشادت های شهدا و جانبازان و ایثارگران و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

اکبری خاطرنشان کرد: این فعالیت ها در فضای مجازی با کمک سپاه، بسیج، آموزش و پرورش و سازمان راهیان نور صورت می گیرد و سعی بر این است تا راویان دفاع مقدس بتوانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز راهیان نور مجازی در جوار شهدای گمنام شهرکرد

آغاز راهیان نور مجازی در جوار شهدای گمنام شهرکرد