مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-09سياسي

تذکرات رییس دادگستری به مدیران گچسارانی/ امنیت اداری در بین کارکنان حفظ شود


رییس دادگستری شهرستان گچساران گفت: مدیران باید اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت و امنیت اداری را در بین کارکان حفظ کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران رهام دیانت در نشست شورای اداری شهرستان گچساران که با ریاست فرماندار و با حضور روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن ایام نوروز و بحث امنیت  است  که قسمتی از موضوع امنیت مربوط به اعضای شورای ادرای است.

وی ادامه داد: همانگونه که در قانون دادرسی کیفری تثبیت شده است هر مدیری که  در حوزه کاری خود از وقوع جرم مطلع شود باید ظرف مدت  24ساعت به دادستانی انعکاس دهد.

 رییس دادگستری  گچساران همان گونه که ماده 2 قانون مجازات اسلامی مصوب شده است هر گونه  عدم انکعاس جرم برای آن مدیر  است.

 دیانت افزود: انتظاری که از مدیران است  در این ایام باقی مانده از سال و  همچنین تعطیلی ایام نوروز  این را مد نظر داشته باشند که امنیت اداره را از طریق امکاناتی که در اختیار دارند از جمله نیروی انسانی و دوربین های مداربسته  حفظ کنند.

وی در ادامه ابراز کرد: با توجه به اینکه 3 انتخابات را  پیش رو  داریم که   یکی انتخابات میان دوره ای مجلس، شورای اسلامی و ریاست جمهوری را داریم  که طبق قانون ما مسوولان باید  اصل بی طرفی خود را حفظ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرات رییس دادگستری به مدیران گچسارانی/ امنیت اداری در بین کارکنان حفظ شود

تذکرات رییس دادگستری به مدیران گچسارانی/ امنیت اداری در بین کارکنان حفظ شود