مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-09اقتصادي

یک ایرانی بالاترین پیشنهاد را برای خرید اولین توییت تاریخ داد


یک کارآفرین ایرانی فعال در زمینه رمرزارزها با ارائه پیشنهاد دو و نیم میلیون دلاری برای خرید اولین توییت تاریخ متعلق به جک دورسی ، بالاترین پیشنهاد را تاکنون ارائه داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فوربس، جمعه شب گذشته (15 اسفند) بود که جک دورسی هم بنیانگذار و مدیرعامل توییتر با انتشار پیامی در صفحه اجتماعی خود در توییتر اولین توییتش را به حراج گذاشت.

اولین توییت وی که اولین توییت تاریخ نیز هست، 21 مارس سال 2006 (اول فروردین 1385) توسط جک دورسی در این پلتفرم اجتماعی منتشر شد.

این توییت متن کوتاهی دارد: صرفا جهت راه اندازی توییترم (just setting up my twttr).

حالا با گذشت 15 سال این توییت به عنوان یک امضای دیجیتال منحصربه فرد در وبسایتی که به فروش توییت ها به عنوان رمزهای غیرقابل معاوضه یا ان اف تی (NFT) اختصاص دارد، به فروش گذاشته شده است.

رمزهای غیرقابل معاوضه مثل امضاهای دیجیتالی هستند که مالکیت یک فرد بر تصاویر ویدئوها و دیگر رسانه های آنلاین را تایید می کنند.

همین که دورسی جمعه شب لینک خرید این توییت را از وبسایت Valuables در حساب توییتریش به اشتراک گذاشت، ظرف تنها چند دقیقه رقم پیشنهادی برای خرید آن به 88 هزار و 888 دلار رسید، اما دنیای مجازی بازهم با خبر دیگری شگفت زده شد وقتی سینا استوی، کارآفرین ایرانی و مالک پلتفرم فروشنده رمزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ایرانی بالاترین پیشنهاد را برای خرید اولین توییت تاریخ داد

یک ایرانی بالاترین پیشنهاد را برای خرید اولین توییت تاریخ داد