مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-09سياسي

ضرورت اختصاص قاضی ویژه مراجعه های اوقافی استان


نماینده ولی فقیه در گیلان احیای موقوفه ها را از برنامه های اصلی سازمان اوقاف دانست و گفت: وجود قاضی کار خداپسندانه و مردم پسندانه برای برطرف کردن مسائل اوقافی در راستای احیای موقوفه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول در حال انجام شدن است.

فلاحتی با تأکید بر لزوم توجه به نیات واقف در کشور بیان کرد: بسیاری از مردم هنوز بافرهنگ وقف آشنا نیستند، لذا موقوفه ها در راستای نیات واقفان ساماندهی شده و مردم بدانند کسی که وقف می کند نیات وقف کننده عملی می شود.

وی حضور یک قاضی در استان های کشور به منظور مراجعه های اوقافی را یک الزام دانست و تصریح کرد: وقف یک سازمان عظیم اقتصادی است، لذا وجود قاضی کار خداپسندانه و مردم پسندانه برای برطرف کردن مسائل اوقافی می تواند بسیاری از مسائل را در این حوزه و شبهات مختلفی را برطرف کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه وقف می تواند بخشی هایی از مسائل جامعه را برطرف کند، گفت: در پرداخت سهم موقوفه ها به مردم مناطق به ویژه روستاییان تسهیل ایجاد شود.

فلاحتی احیای موقوفه ها را از برنامه های اصلی سازمان اوقاف دانست و بیان کرد: نظارت جدی بر زیرمجموعه بسیاری از مسائل را برطرف می کند، زیرا در صورت وجود نظارت، مردم راحت زندگی می کنند و زیرمجموعه ها برای امور دقت بیشتری انجام می دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اختصاص قاضی ویژه مراجعه های اوقافی استان

ضرورت اختصاص قاضی ویژه مراجعه های اوقافی استان