مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-09اقتصادي

رونق اقتصادی با افزایش میزان تولیدات دامی در مازندران


در دیدار استاندار مازندران با مدیرکل کل دامپزشکی مازندران، افزایش میزان تولیدات دامی، زمینه ساز رونق اقتصادی و توسعه صادرات دانسته و بر حل مشکلات دامداران و تقویت مشاغل این بخش تاکید شد.

- ایسنا/مازندران در دیدار استاندار مازندران با مدیرکل کل دامپزشکی مازندران، افزایش میزان تولیدات دامی، زمینه ساز رونق اقتصادی و توسعه صادرات دانسته و بر حل مشکلات دامداران و تقویت مشاغل این بخش تاکید شد.

‎ احمد حسین زادگان در دیدار با محمدحسین گلپایگانی با عنوان اینکه موضوعات مهم حوزه دام و طیور می بایست شناسایی شود، خاطرنشان کرد: افزایش میزان تولیدات دامی منجر به رونق اقتصادی و توسعه صادرات می شود.

در ادامه مدیر کل دامپزشکی استان مازندران با اشاره به اینکه حل مشکلات دامداران و تولید کنندگان حوزه دام و طیور از جمله اولویت های اساسی بوده است که مورد تاکید نماینده عالی دولت در استان می باشد، تصریح کرد: در این دیدار مقرر گردید، حسب دستور استاندار مازندران ارائه بسته پیشنهادی جهت ایجاد مشاغل کوچک روستایی برای احداث مجتمع های دام و طیور به صورت ویژه در دستور کار اداره کل دامپزشکی استان قرار گیرد.

وی افزود: حل مشکلات و آسیب های واحدهای غیرمجاز دام طیور که سلامت عمومی را تهدید می کند در این دیدار به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق اقتصادی با افزایش میزان تولیدات دامی در مازندران

رونق اقتصادی با افزایش میزان تولیدات دامی در مازندران