مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-09سياسي

انقلاب اسلامی جایگاه بانوان را در جامعه رشد و تعالی بخشید


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی جایگاه بانوان را در جامعه رشد و تعالی بخشید به طوری که بانوان علاوه بر اینکه با حفظ عزت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی ظهر امروز در آیین تجلیل از بانوان شهید، جانباز و آزاده استان مرکزی اظهار کرد: نقش زنان و بانوان در انقلاب اسلامی نقشی بسیار با اهمیت و اثرگذار است چراکه هر استفاده کند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: امروز بانوان مجاهد و ایثارگر در انقلاب اسلامی با حضور موثر خود در عرصه های مختلف علاوه بر اینکه به قله های رفیع سربلندی دست پیدا کردند توانستند جایگاه و مقام والای زن مجاهد ایرانی را به رخ دنیا بکشانند و در مقابل فرهنگ فاسد غربی با قوت ایستادگی کردند.

کریمی گفت: یکی از ضرورت های جامعه امروز معرفی بانوان مجاهد و ایثارگر است و نامگذاری این همایش ملی با عنوان لشگر فرشتگان تاریخ ساز عنوانی بسیار در خور، برای زنان است.

وی اضافه کرد: لشگر فرشتگان تاریخ ساز تنها منحصر به زنان دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیست بلکه در طول انقلاب اسلامی نقش بانوان اثرگذار بوده و همه نقش های اثرگذار امروز باید برای نسل جوان تبیین و معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی جایگاه بانوان را در جامعه رشد و تعالی بخشید

انقلاب اسلامی جایگاه بانوان را در جامعه رشد و تعالی بخشید