مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-09سياسي

آذربایجان غربی در وضعیت پایدار کرونا قرار دارد


رییس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در شیوع بیماری کرونا وضعیت ثابت و پایداری را سپری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی احمد آقاپور ظهر سه شنبه در چهاردهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات کرونای آذربایجان غربی افزود: وضعیت فعلی استان می تواند آرامش قبل طوفان باشد و در صورت تداوم عادی انگاری توسط مردم و مسئولین شاهد افزایش تعداد مبتلایان، بستری و فوتی باشیم.

وی ادامه داد: در صورت باز شدن مرزهای استان تردد صورت می گیرد و اتصال کوتاه انجام می شود و احتمال ورود ویروس افزایش می یابد.

رییس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی درباره شدت بیماری ویروس جهش یافته انگلیسی بیان کرد: شدت انتقال بیماری در ویروس جهش یافته انگلیسی بسیار بالا است و مدت 72 ساعت می تواند بیمارستان ها را کلاً پر کند.

دکتر آقاپور درباره ابتلای کودکان افزود: میزان ابتلای کودکان 3 برابر شده است، خوشبختانه با توانایی اساتید دانشگاه علوم پزشکی و مسئولینی که در یک سال گذشته با همدلی و هم سویی که در استان بوده بیماری در استان به خوبی مدیریت شده است.

با کمترین بی دقتی ممکن است وضعیت بدتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی در وضعیت پایدار کرونا قرار دارد

آذربایجان غربی در وضعیت پایدار کرونا قرار دارد