مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-09سياسي

دفاع از حقانیت شیعه از باب اثبات اصول تاریخی است


رییس بنیاد بین المللی عاشورا با بیان اینکه دشمنان اهل بیت (ع) با تحریف حقایق و تزریق دروغ ها به جهانیان گفت: دفاع از حقانیت شیعه از باب اثبات اصول تاریخی است.

- قم - رییس بنیاد بین المللی عاشورا با بیان اینکه دشمنان اهل بیت (ع) با تحریف حقایق و تزریق دروغ ها به جهانیان گفت: دفاع از حقانیت شیعه از باب اثبات اصول تاریخی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله اختری صبح سه شنبه در همایش حضرت ابوطالب حامی پیامبر اعظم (ص) ضمن بیان استقبال، حمایت و دعای همه مراجع که برگزاری این همایش را بسیار ضروری و ارزنده خواندند، گفت: حضرت ابوطالب (ع) تمام امکانات و شخصیت خود را برای حمایت و خدمت پیامبر به کار بست؛ بدخواهان همواره به دنبال پوشاندن حقیقت حضرت ابوطالب (ع) بودند و از صدر اسلام این نوع فعالیت های انحرافی در کتمان ایمان و شخصیت حضرت ابوطالب (ع) را داشته اند.

رییس بنیاد بین المللی عاشورا با اشاره به اشعاری که منسوب به خود حضرت ابوطالب (ع) است، گفت: حضرت ابوطالب (ع) آشکارا بر ایمان و دین داری خود تاکید می کند.

در کلمات ائمه (ع) مخصوصاً امام صادق (ع) به ایمان ابوطالب (ع) اشاره شده است و ایمان ابوطالب (ع) را مثل ایمان اصحاب کهف می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از حقانیت شیعه از باب اثبات اصول تاریخی است

دفاع از حقانیت شیعه از باب اثبات اصول تاریخی است