مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:002021-03-09سياسي

سومین شب از مرحله نهایی مسابقات بین المللی قرآن با رقابت حافظان کل قرآن 8 کشور


سومین شب از مرحله نهایی سی و هفتمین دوره مسابقات بین الملی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران شب گذشته؛ 18 اسفند در رشته حفظ کل در بخش آقایان در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

- سومین شب از مرحله نهایی سی و هفتمین دوره مسابقات بین الملی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران شب گذشته؛ 18 اسفند در رشته حفظ کل در بخش آقایان در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این برنامه با همخوانی قرآن کریم از سوی گروه نوجوانان سبیل الرشاد با قرائت تقلیدی از سبک محمد رفعت، قاری مصری آغاز و در ادامه صلوات خاصه امام رضا(ع) پخش شد.

هادی صلح جو، مجری، در آغازین لحظات رقابت های شب سوم گفت: باور ما این است که وقتی شمع قرآن جایی روشن می شود، نور الهی در آنجا نازل می شود.

امیدوارم این جلسه، جلسه ذکر و یاد حضرت حق باشد.

وی افزود: داوران این دوره از مسابقات عباس سلیمی، رییس گروه داوران، هاشم روغنی، ناظر هیئت داوران، رضوان درویش از کشور سوریه در بخش لحن، محمد علی از کشور اندونزی در بخش صوت، طلال المسمار از کشور لبنان در بخش تجوید، عباس امام جمعه، در بخش تجوید، سعید رحمانی در بخش وقف و ابتدا، مهدی دغاغله در بخش لحن، علی الخفاجی از عراق در بخش وقف و ابتدا، البدری عمر از سودان در بخش حسن حفظ و مهدی حسنی در بخش حسن حفظ و احمد ابوالقاسمی در بخش صوت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین شب از مرحله نهایی مسابقات بین المللی قرآن با رقابت حافظان کل قرآن 8 کشور

سومین شب از مرحله نهایی مسابقات بین المللی قرآن با رقابت حافظان کل قرآن 8 کشور