مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-09اقتصادي

سرانه فضای سبز شهر کرمان 14.3 مترمربع است


مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان از سرانه 14.

3 مترمربعی فضای سبز در شهر کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر یدالله علیزاده، در نشست میز گفت وگو به مناسبت روز درختکاری افزود: هزار هکتار فضای سبز موجود شهر کرمان شامل 210 هکتار کمربند سبز، 262 هکتار جنگل قائم، 205 پارک، 133 رفیوژ وسط، 30 میدان و 10 پل دارای فضای سبز است و باقی آن در مناطق پنج گانه شهری قرار دارد.

وی با اشاره به ساخت 20 پارک جدید و به سازی و نوسازی هفت پارک طی 2 سال اخیر، بیان کرد: در دو سال گذشته، 86 هزار مترمربع در قالب ساخت پارک به فضای سبز شهر کرمان اضافه شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمان با اشاره به اینکه کار ساخت ابنیه پارک ها توسط مناطق انجام می شود، یادآور شد: نقشه پارک ها به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری فرستاده می شود و طراحی کاشت ازجمله اینکه چه گل ها و گونه های درختی و به چه شکل کاشته شود و همچنین نظارت بر آبیاری و نوع شبکه آبیاری که باید اجرا شود، به عهده سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری است.

علیزاده، توسعه شبکه آب خام شهر کرمان را یکی از مهم ترین اقدامات این دوره از مدیریت شهر دانست و افزود: پیش از این، شبکه آب خام شهر کرمان، ناقص بود و در این دوره، توسعه شبکه آب خام به طور جدی در دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای سبز شهر کرمان 14.3 مترمربع است

سرانه فضای سبز شهر کرمان 14.3 مترمربع است