مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-09اقتصادي

330هنرمند صنایع دستی در ارزوییه تسهیلات کرونا دریافت کرده اند


نماینده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان در شهرستان ارزوییه از اعطای تسهیلات ویژه کرونا به 330 هنرمند صنایع دستی شهرستان ارزوییه خبر داد.

- ایسنا/کرمان نماینده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان در شهرستان ارزوییه از اعطای تسهیلات ویژه کرونا به 330 هنرمند صنایع دستی شهرستان ارزوییه خبر داد.

مختار اسکندرزاده اظهار کرد: طی دوران شیوع کرونا خساراتی به کارگاه های صنایع دستی این شهرستان وارد شده است که در این زمینه تاکنون 20میلیارد ریال تسهیلات به 330 هنرمند صنایع دستی اعطا شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 800 هنرمند صنایع دستی تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری قرار گرفته اند که بیش از 600 نفر آنها مشمول طرح بیمه دوران کرونا شده اند، افزود: در این مدت300میلیون ریال تسهیلات از محل طرح مشاغل خانگی به 6 هنرمند صنایع دستی پرداخت شده است.

اسکندرزاده با بیان اینکه بیش از 500 هنرمند صنایع دستی در روستای وکیل آباد به بافت گلیم چهل ماشوله و شیریکی پیچ به صورت ترکی باف و فارسی باف مشغول هستند، افزود: ارائه تسهیلات به هنرمندان روستای سلطان آباد که در رشته خوس دوزی از مهارت بالایی برخوردار هستند و همچنین هنرمندان روستای وکیل آباد در دستور کار قرار گرفته است که به زودی اجرایی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

330هنرمند صنایع دستی در ارزوییه تسهیلات کرونا دریافت کرده اند

330هنرمند صنایع دستی در ارزوییه تسهیلات کرونا دریافت کرده اند