مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-09اقتصادي

طرح های آب رسانی به 42 روستای خوزستان افتتاح می شوند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از افتتاح طرح های آب رسانی به 42 روستای این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق حقیقی پور پیش از ظهر امروز سه شنبه درباره آب رسانی به 42 روستای استان خوزستان در پویش الف – ب – ایران وزارت نیرو، اظهار کرد: طرح های آب رسانی به 42 روستای خوزستان توسط وزیر نیرو در خوزستان افتتاح شدند.

وی افزود: این روستاها در پنج شهر استان خوزستان که شامل 11 روستا در رامشیر روستاهای شاوه چای عوفی ، 6 روستا در بخش های مرکزی و غیزانیه اهواز روستاهای حاشیه دز و شعیط و ملچ ، 14 روستا در جفیر شهرستان هویزه، 9 روستا در روستاهای ام السراجینه و کاییدیه شهر باوی و دو روستای حومه غربی رامهرمز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: از این 42 روستا، 26 روستا با جمعیت یک هزار و 772 خانوار و جمعیتی بالغ بر هفت هزار و 241 نفر حضور داشته است که فاقد شبکه آب رسانی بوده و با تانکر سیار آب رسانی می شدند اما با بهره برداری از این پروژه ها، مشکل این خانواده ها در تأمین آب شرب از طریق شبکه برطرف می شود.

حقیقی پور تصریح کرد: این پروژه ها با خط انتقالی به طول 97 کیلومتر و 98 کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است که میزان تولید آب آشامیدنی 40 لیتر در ثانیه است و با افتتاح این پروژه ها بیش از 11 هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های آب رسانی به 42 روستای خوزستان افتتاح می شوند

طرح های آب رسانی به 42 روستای خوزستان افتتاح می شوند